Pán a Pani poslali otroka do podzemia. Už bola noc. Otroka veľmi neprekvapilo, že v podzemí nebola paleta na spanie. Bral to ako adekvátny trest za to, že k Pánovi a Panej prišiel až na druhý raz.
Otrok sa teda oprel o stenu a pokúšal sa zaspať. Vnímal však, že tak ľahko to nepôjde. Stále si pripomínal, že otrokom je už navždy. Nuž, navždy... minimálne do orgazmu bude s týmto stavom stotožnený, potom už príde známy pocit trápna.
Otrok začal s nahonievaním. Cieľ nebol vytiect a dostať orgazmus, ale len nahonievat, a precítiť počas toho svoje pocity.
Prvé myšlienky počas nahonievania venoval náboženstvu. Jeho náboženské presvedčenie zrejme spôsobilo, že po orgazme sa vždy cítil trápne a hľadal úniky späť do normálneho sveta. Pocity po orgazme vždy interpretoval v súlade s týmto presvedčením tak, že už pri oddavaní sa submisivnym fantáziam sa vzďaľuje od Boha, pričom toto vzdialenie si vždy plne uvedomil až po orgazme. Preto sa po orgazme vždy vracal Boha hľadať. A preto si vždy vravel, že už masturbovať nebude. A vždy toto svoje predsavzatie porušil.
Otroka v jeho novej situácii napadlo, čo ak je to celé trocha inak. Čo ak je oddávanie sa submisivnym fantáziam súčasťou Božieho plánu, no až orgazmom sa od tohoto plánu vzďaľuje. Pri oboch interpretáciach je teda orgazmus skutočne porušením Božieho plánu, no v tejto druhej interpretácií je Božím plánom to, aby sa stal otrokom. Ktorý nemasturbuje.
Otrokovi táto interpretácia dávala zmysel. Rozvíjal ju teda ďalej. Skutočnou podstatou tohto plánu je teda to, aby bol dobrým otrokom a nemiešal svoj stav so sexualitou. Možno to znamená aj to, aby ho otroctvo prestalo vzrušovať, a začalo ho jednoducho len napĺňať.
To, že je otrok holý a bosý už teda nemá byť vzrušujúce. To, že je holý a bosý má byť obyčajným vyjadrením toho, aby na jeho odievanie a obuv Pani a Pán nemuseli nič vynakladať. To, že je v podstate hladný a smädný by rovnako mohlo byť vyjadrením tohto základného princípu - aby jeho život nebol pre Pána a Paniu nákladný.
To, že musí pracovať by tiež nemalo byť vzrušujúce. To, že pracuje pre Pána a Paniu by malo byť vyjadrením toho, že je pre nich užitočný.
A napokon to, že by ho Pani a Pán prenajímali, prípadne, aby mali jeho príjmy z natáčania porna by tiež nemalo byť vzrušujúce, ale len vyjadrením toho, že by svojim majiteľom mohol priniesť aj nejaký materiálny úžitok.
Tri zásady otroctva by tak mohli znieť: minimalizovať náklady, maximalizovať prácu pre svojich majiteľov a maximalizovať príjmy pre svojich majiteľov. Takto nejako by jeho otroctvo malo vyzerať, ak by nebolo spájané so sexualitou, ale len s poslaním byť poslušným otrokom.
Malo to však háčik. Len čo myšlienkovo zo svojho stavu vylúčil všetko to, čo by ho mohlo vzrušovať, ako to že je holý a bosý, takto holý a bosý aj pracuje a že by ho pritom mohli vidieť aj ďalšie osoby, sexualita sa do jeho myšlienok vkradla inak.
Otrokovi začalo imponovať, ako sa k nemu dnes Pani správala. Doteraz na neho pôsobila ako teoretička a znalkyňa jtjo duše, no bez až dnes sa s ním začala hrať, a dala najavo, že si svoju úlohu Panej plánuje aj nejako vychutnávať. To, že mu oznámila, že jeho otroctvo je zatiaľ len ročne, hoci bez možnosti návratu do normálneho života, otroka vlastne začalo vzrušovať... A do jeho vzťahu k Panej sa začala vkradat sexualita. Samozrejme, nie sexualita v klasickom zmysle. Ale aspoň v zmysle, že by sa mohol spraviť a ejakulát po sebe rozotrieť.
Aké nebezpečné myšlienky! Od toho, aby o Panej rozmýšľal ako o predmete svojej sexuality, hoci otrockej, bolo málo k tomu, aby si pripomenul jeden zo svojích skutočných sexuálnych zážitkov so ženou.
Predstavoval si jej peknú ženskú postavu, jej nahé telo, a to, ako sa k sebe tulili počas tej horúcej noci. A hoci otrok vtedy nebol vzrušený natoľko aby do nej klasicky vnikol, pripisoval to tomu, že ich vzťah nebol úplne založený na láske, len na akýchsi sympatiach. A pred klasickým sexom uprednostnil objimanie sa a bozky, ktoré sa k sympatiam hodili viac ako pokus o klasický vaginálny sex. Spraviť sa vtedy pred touto ženou a ľudovo povedané, vystriekat sa nu mu tiež prišlo neadekvátne. Väčšinou predsa masturboval sám, a teraz, keď bol v prítomnosti ženy, chcel si vychutnať jej prítomnosť a robiť to, čo bez jej prítomnosti robiť nemôže. Dotýkať sa jej, olizovat ju, bozkávať ju. Masturbácia k týmto činnostiam, ktoré by si vyžadovali jej prítomnosť nepatrila.
Od nahonievania nad touto predstavou prešiel otrok ďalej a dospel k orgazmu. Necítil sa po orgazme síce trápne, naopak, bolo to príjemné. Trápne však otrokovi pripadalo zotrvať v otroctve ďalej.
V tom si otrok uvedomil že od jeho zmiznutia uplynulo len pár hodín, ani nie celý deň. Je to skutočne len pár hodín, odkedy otrok nechal v horách svoj mobil a pár osobných vecí a prišiel na parkovisko, kde nastúpil do auta k Pánovi a Panej, ktorí ho previezli rovno do garáže.
Otrokovi tak napadlo, že do normálneho života by sa stále mohol vrátiť. Stačilo by nejako sa dostať z domu Pána a Panej, hodiť pri tom niečo na seba a kontaktovať príbuzných s tým, že je v poriadku, len stratil mobil. Otrok sa teda rozhodol priblížiť sa k dverám svojej podzemnej miestnosti...
Otrok sa teda oprel o stenu a pokúšal sa zaspať. Vnímal však, že tak ľahko to nepôjde. Stále si pripomínal, že otrokom je už navždy. Nuž, navždy... minimálne do orgazmu bude s týmto stavom stotožnený, potom už príde známy pocit trápna.
Otrok začal s nahonievaním. Cieľ nebol vytiect a dostať orgazmus, ale len nahonievat, a precítiť počas toho svoje pocity.
Prvé myšlienky počas nahonievania venoval náboženstvu. Jeho náboženské presvedčenie zrejme spôsobilo, že po orgazme sa vždy cítil trápne a hľadal úniky späť do normálneho sveta. Pocity po orgazme vždy interpretoval v súlade s týmto presvedčením tak, že už pri oddavaní sa submisivnym fantáziam sa vzďaľuje od Boha, pričom toto vzdialenie si vždy plne uvedomil až po orgazme. Preto sa po orgazme vždy vracal Boha hľadať. A preto si vždy vravel, že už masturbovať nebude. A vždy toto svoje predsavzatie porušil.
Otroka v jeho novej situácii napadlo, čo ak je to celé trocha inak. Čo ak je oddávanie sa submisivnym fantáziam súčasťou Božieho plánu, no až orgazmom sa od tohoto plánu vzďaľuje. Pri oboch interpretáciach je teda orgazmus skutočne porušením Božieho plánu, no v tejto druhej interpretácií je Božím plánom to, aby sa stal otrokom. Ktorý nemasturbuje.
Otrokovi táto interpretácia dávala zmysel. Rozvíjal ju teda ďalej. Skutočnou podstatou tohto plánu je teda to, aby bol dobrým otrokom a nemiešal svoj stav so sexualitou. Možno to znamená aj to, aby ho otroctvo prestalo vzrušovať, a začalo ho jednoducho len napĺňať.
To, že je otrok holý a bosý už teda nemá byť vzrušujúce. To, že je holý a bosý má byť obyčajným vyjadrením toho, aby na jeho odievanie a obuv Pani a Pán nemuseli nič vynakladať. To, že je v podstate hladný a smädný by rovnako mohlo byť vyjadrením tohto základného princípu - aby jeho život nebol pre Pána a Paniu nákladný.
To, že musí pracovať by tiež nemalo byť vzrušujúce. To, že pracuje pre Pána a Paniu by malo byť vyjadrením toho, že je pre nich užitočný.
A napokon to, že by ho Pani a Pán prenajímali, prípadne, aby mali jeho príjmy z natáčania porna by tiež nemalo byť vzrušujúce, ale len vyjadrením toho, že by svojim majiteľom mohol priniesť aj nejaký materiálny úžitok.
Tri zásady otroctva by tak mohli znieť: minimalizovať náklady, maximalizovať prácu pre svojich majiteľov a maximalizovať príjmy pre svojich majiteľov. Takto nejako by jeho otroctvo malo vyzerať, ak by nebolo spájané so sexualitou, ale len s poslaním byť poslušným otrokom.
Malo to však háčik. Len čo myšlienkovo zo svojho stavu vylúčil všetko to, čo by ho mohlo vzrušovať, ako to že je holý a bosý, takto holý a bosý aj pracuje a že by ho pritom mohli vidieť aj ďalšie osoby, sexualita sa do jeho myšlienok vkradla inak.
Otrokovi začalo imponovať, ako sa k nemu dnes Pani správala. Doteraz na neho pôsobila ako teoretička a znalkyňa jtjo duše, no bez až dnes sa s ním začala hrať, a dala najavo, že si svoju úlohu Panej plánuje aj nejako vychutnávať. To, že mu oznámila, že jeho otroctvo je zatiaľ len ročne, hoci bez možnosti návratu do normálneho života, otroka vlastne začalo vzrušovať... A do jeho vzťahu k Panej sa začala vkradat sexualita. Samozrejme, nie sexualita v klasickom zmysle. Ale aspoň v zmysle, že by sa mohol spraviť a ejakulát po sebe rozotrieť.
Aké nebezpečné myšlienky! Od toho, aby o Panej rozmýšľal ako o predmete svojej sexuality, hoci otrockej, bolo málo k tomu, aby si pripomenul jeden zo svojích skutočných sexuálnych zážitkov so ženou.
Predstavoval si jej peknú ženskú postavu, jej nahé telo, a to, ako sa k sebe tulili počas tej horúcej noci. A hoci otrok vtedy nebol vzrušený natoľko aby do nej klasicky vnikol, pripisoval to tomu, že ich vzťah nebol úplne založený na láske, len na akýchsi sympatiach. A pred klasickým sexom uprednostnil objimanie sa a bozky, ktoré sa k sympatiam hodili viac ako pokus o klasický vaginálny sex. Spraviť sa vtedy pred touto ženou a ľudovo povedané, vystriekat sa nu mu tiež prišlo neadekvátne. Väčšinou predsa masturboval sám, a teraz, keď bol v prítomnosti ženy, chcel si vychutnať jej prítomnosť a robiť to, čo bez jej prítomnosti robiť nemôže. Dotýkať sa jej, olizovat ju, bozkávať ju. Masturbácia k týmto činnostiam, ktoré by si vyžadovali jej prítomnosť nepatrila.
Od nahonievania nad touto predstavou prešiel otrok ďalej a dospel k orgazmu. Necítil sa po orgazme síce trápne, naopak, bolo to príjemné. Trápne však otrokovi pripadalo zotrvať v otroctve ďalej.
V tom si otrok uvedomil že od jeho zmiznutia uplynulo len pár hodín, ani nie celý deň. Je to skutočne len pár hodín, odkedy otrok nechal v horách svoj mobil a pár osobných vecí a prišiel na parkovisko, kde nastúpil do auta k Pánovi a Panej, ktorí ho previezli rovno do garáže.
Otrokovi tak napadlo, že do normálneho života by sa stále mohol vrátiť. Stačilo by nejako sa dostať z domu Pána a Panej, hodiť pri tom niečo na seba a kontaktovať príbuzných s tým, že je v poriadku, len stratil mobil. Otrok sa teda rozhodol priblížiť sa k dverám svojej podzemnej miestnosti...