Motylik
Moje oči sú očami predátora.....
Komentáre- príspevky
Pridal/a Motylik dňa 15.05.2014.
4 Hlasov
Prijatie do "Programu" nasej Organizacie

"Quos vult Jupiter pendere, dementat prius" - Koho chce boh znicit, toho najskor připraví o rozum.

Ak chapem,Vas sexualny Diabol - Vas Demon je silnejsi ak Vy a vnimate ho ako svojho mucitela a tryznitela,ale napokon sa mu vzdy celkom odovzdate.No,to uz nie je velmi dobre,lebo tym hovorite,ze nie ste schopny byt duchom nad nim a tym padom neviete mu nic odopriet.Ale prave tu je zaciatok Vasej Cesty,Vy musite dokazat byt silnejsi ak ON, inak s budete musiet vzdat dosiahnutia svojho ciela cez nasu Organizaciu.Toto majte stale na pamati !!!
Pokial Vam ide iba o kastraciu bez duchovneho prevratenia sa a upokojenia svojej duse,rovno si to rozmyslite....nemate ziadnu sancu.

Pokial chcete prijat svoj Osud a vstupit na Cestu pre ziadatela pre Program nasej Organizacie,budete povinny po celou cakaciu lehotu az do slavnosti "Zasvetenia",to je po dobu minimalne 2,5 - 3 rokov zcela dobrovolne a z vnutorneho presvedcenia sa vzdat akéhokolvek sexualneho zivota aj aktivit a prejst tak na asketicky nonsexualismus s pozitivnou sebadefinaciou ako nepohlavnej ludskej bytosti a podla toho sa aj chovat vo svojom vsetkom realnom zivote.Aby boly takto stanovene podmienky pre vyber a konecne rozhodnutie dodrzane,budu nad Vami,popri Vas a okolo Vas patrolovat oci nasich neviditelnych dohlizitelov - observatorov,oci ludi pracujucich pre nasu ASS.Iba Vas na to znovu a dorazne upozornujem !!!

Ak to kto myslite naozaj vazne,bude teraz Vasou povinnostou odoslat mi na moj privatny mail Váš komlexny,obsiahly a velmi podrobny zivotopis ( dve prevedenia - strojovo a rucne,vlastnorucne podpisane - zaslete mi ich elektronicke kopie ) zo vsetkymi Vasimi identifikatormi,tak aby bolo mozne diskretne a dosledne preverit Vasu skutocnu identifikaciu a personifikaciu.Vopored upozornujem,aby ste se nepokusali v ziadnom pripade si vymyslat a pisat nam volaake neexistujuce niezmysly,

Po obdrženi Vaseho zivotopisu ,bude tento dokladne preverený a Vase okolie bude v tom zmyslu kontaktovane bez Vaseho vedomia ludmi nasej agentury ASS.Na bazi takto Vami podaneho a nami zpracovanehe Zivotopisu ( po jeho verifikacii v ustredi ASS ) nasa Matka Najvyssia do pol roka predbezne rozhodne,ci,kedy a na zaklade akych konkretnych informacii mi povolí pripravit pre Vás specificky dotaznik,ako zaklad buducej zmluvy pre vstup do naseho "Programu".
To kedy a ako ho pre Vas pripravim ci nepripravim,to vsetko bude zaviset od vysledku preverovania vsetkych vasich privatnych prisne dovernych informacii z vasho Zivotopisu a vasho konkretneho spravania sa po jeho odovzdani,a dalej na konkretnych zisteni nasej diskretnej a vsemocnej ASS.

Vopred Vas upozornujem a varujem,nesnazte sa ziadnym zposobom marit ci demaskovat pripadnu cinnost nasej agentury!
Od okamihu odovzdani svojho Zivotopisu majte na vedomi,ze minimalne do tyzdna uz budete diskretne ale prisno sledovany a monitorovany nasou ASS.
Ak ste presvedceny, ze mozete splnit bez problemov poziadovany uvodny vstupny proces,zelam Vam vela stastia,.......

........aj tak Vam vsak ziadny konkretny a pozitivny vysledok nezarucujem,je to iba na Vas a na Osude.

::072::z

Vasa Bohyna - Motylik

Ema Rosselini,za Organizaciu FTL
Aktualizovane dna 15.maja 2014,Tolmezzo, Taliansko,
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 25.06.2012.
5 Hlasov
Vyzyvam vsetkych zaujemcov o realnu kastraciu a vsetkych tych,ktori su pre to odhodlany podstupit potrebnu a vyziadovanu Cestu odriekania a pripravy obete,aby ma kontaktovali na moj e-mail.Vyber urobim sama na zaklade Vami mne zverenych poziadovanych dovernych informacii.Konecny kandidat bude musiet bezpodminecne splnit vsetke podmienky stanovene regulami a zakonami Organizacie.Piste mi bezodkladne, lebo tohtorocny limit uz bude vycerpany a dalsi vyber budem robit az pristi rok..... .
Vela stastia a silnej voli

::072::z


Vasa Ema Rosselini, Tolmezzo, 25.jul 2012
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 18.10.2011.
1 Vote
Dobry den moji Vazeny priatelia (aj ctitelia),z vaznych rodinnych dovodov sa ospravedlnujem z mojej dlhsej nepritomnosti tu na nasich strankach,ale lepsie to do konca roku urcite nebude.Slubujem vsetkym,co ma privatne oslovia cez moj mail,ze sa budem snazit vsetkym odpovedat.

Za Vasu trpezlivost aj dalsiu priazen velmi dakujem....

::072::z

Vasa Ema Rosselini
Tolmezzo 17.10.2011
Naposledy upravil Motylik 18.10.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 30.06.2011.
2 Hlasov
Pre vsetkych avatarov typu "saminka",tedy vsetkých co sa v negativnom slova zmysle babraju v mojom profile:

Vazeny ,nikto sa Vas o nic neprosi,tak sa mi laskavo nemiesajte do mojho profilu ani do mojich clankov !!! Ak Vas to nezaujima,ci sa dokonca citite pohorseny a moje zameranie nie je Vase gusto,tak si ma laskavo nevsimajte a neryte mi tu do mojho zivota,tiez sa o Vas vobec nezaujimam.Apropo,ako je mozne a kto Vam vobec dal pristupova hesla ku mojim clankom ???!!! Ide o zjavne porušenie mojich privatnych prav.Bola by som rada,keby ste mi nahlasili od koho ich mate!

A dalej sa iba este raz zopakujem.............

Grin "Omnia sponte fluant, absit violentia rebus"

Tak sa na to, na čo nechcete, nepozerajte! Tu volbu mate ! Televizia,film,tisk,internet,reklama....prosto všetké sdelovacie prostriedky obecne su plne nasilia,vražd,perverzit,nechutnosti,zvratenosti,plne ponižovania a nadradenosti,naviac plne deklasifikacie ženy iba na sexualny symbol.

Mna sa tiež hnusia tieto veci a musim uprostred nich žit (!!!)....a čo ?...som boh ?....ovplyvním to ? ...mám takú moc ? Nie,nie, nie....a znova a este raz nie !!!!!!
Ak sa nam čosi pači ci nie, zijeme v ludskej spoločnosti a čo človek a skupina...to volajaky prejav.
Chceli ste a vykričali ste si demokraciu, chceli ste to všetko z toho zlatého Západu.....tak to máte a zo všetkym! Ako Vám hovorili Vaši politici...daň demokracii je jej odvrátená temna tvar a musite ju prijat,lebo inač neistneje.

Možete si tým Vaším nariekaním iba huknut do gatí, aj tak to vyjde iba Vašimi nohavicami. Nič a nikto Vas osobne k ničomu nenuti...zvyknite si na to,ze veci okolo nas neodvisia od vlastnej vole....ak by tak nebolo,zme tam, kde už to velarazy za intolerancie vždy bolo.

Zmente myšlenie a nechajte každeho žit po svojom, istotne pak aj Vy dojdete svojmu pokoju.

A pokial tomu nechcete rozumiet mozno pre Vas bude platit nasledujuce:

Asinus manebis in saecula saeculorum !

Pre Vas vsetkych typu - MHAN (M-mlady,H-hlupi,A-arogantny,N-nepoucitelny)

Ste ubohi,vobec nic neviete a prosto iba po vasom "žvaníte",.....moja dobra rada - chodte sa liecit !

::072::z Bohyna - Motylik
30.6.2011,Taliansko
Naposledy upravil Motylik 30.06.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 24.06.2011.
0 Hlasov
Pristupova HESLA k mojim publikaciam

Ziadosti o hesla k mojim prispevkom zasielajte iba moji priatelia alebo len dlhorocny clenovia "www.xbdsm.sk".
Tym zdoraznujem,ze nikto iny nemá sancu.

Dalej vsetkych mojich obdivovatelov a priaznivcov dorazne upozornujem,ze nie som ochotna dalej tolerovat pokracujuce sirenie mojich pristupovych hesiel.Su urcene iba vybranym ludom a mojim priatelom.Nikto inny okrem mna nema pravo sirit heslo dalej !!!

Ak vidno,niektorym ludom som nemala doverovat,lebo inak nie je mozne,aby moje clanky citalo tolko ludi.Take spravanie sa mi velmi nepaci!
No ak sa tato situacie bude opakovat,pak budem nutena z tychto stranok na dajaky cas odobrat vsetke svoje prispevky.A to by ste veru nechceli !!!

UPOZORNENIE :
Pretoze toto mojou osobou neschvalene sirenie pristupovych hesiel dalej pokracuje,som nutena absolutne zmenit tieto pristupove hesla.Tak se stane najpozdejsie do konca juna.

::063::
Vasa rozzlobena Bohyna - Motylik
Ema R.,Taliansko
Naposledy upravil Motylik 24.06.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 22.06.2011.
-1 Vote
Ako ziskat clenstvo v klube "KASTRACIA"

....to je iba mozne splnenim nasledujucich podmienok:
clenstvom tu na v klube "www.xBDSM.sk" v dlzke minimalne po dobu 1 roku,svojimi prispevkami na moje tema vo vlastnom profile,kladnymi komentarami mojich prispevkov a fotogrfii,pozitivnymi RSS a Vasim najvyssim hodnotenim mojej osoby.....

...uprimna Vasa priazen preverena casom ,obdivovatelia moji....

::072::z
Vasa Bohyna - Motylik,
Ema R,Tolmezzo,IT
Naposledy upravil Motylik 24.06.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 7.04.2011.
0 Hlasov
Priamy kontakt na mna:

E-mail: "ema.rosselini@atlas.sk" ,
skype: "e-motyl" ...iba pisanie on-line

::069::

Vasa Bohyna E.R.
Naposledy upravil Motylik 30.04.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 31.03.2011.
-1 Vote
Vazeny moji vybrany priatelia,pretoze som opat zpat po viac ako mesiacu v latinskej amerike,mozete mi opat pisat tu na tychto strankach.

Vasa Ema Rosselini

::072::z
Naposledy upravil Motylik 4.06.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 4.02.2011.
-1 Vote
SmileDotazy,pripominky,pisania a kontakt Tongue

Vsetke Vase akceptovatelne dotazy,podnety a pripominky z Vasej strany voci osobe mojej Pani,jej cinnosti a jej temam,zasielajte vyhradne iba cez jej privatny e-mail:

"ema.rosselini@atlas.sk"

K Vasemu e-mailu pripojte vzdy Vase meno,Vas uzivany "avatar" tu na strankach tohoto servera a vasu e-mailovu adresu pre pripadnu odpoved.
Ak nas daco zaujme a bude to vo slusnom a uctivom, mate vysoku nadej na nasu - pripadne len jej - privatnu odpoved !!!

Dalej upozornujem vsetkych zaujemcov o pisomny kontakt - vyjma priatelov - ,ze od tejto chvile nabuduce nebude na Vase pisania cez vnutornu postu "xBDSM-klienta" zobrany ziadny ohlad a nedockate sa ziadnej odpovedi

::072::z

V povereni Vasej Bohyne a menom pani E.R.,vaseho Motylika, jej osobna asistentka....... Lucia Guardi,Taliansko
Naposledy upravil Motylik 4.02.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 27.01.2011.
0 Hlasov
Ziadosti o priatelstvo ..... a vztah "Priatelstvo"

Pekny den vazeny ctitelia a pisatelia......
Pretoze je moja Pani v sucasnosti mimo Europu a pritom sa velmi mnozia "ziadosti o priatelstvo" odpovedam Vam vsetkym jej menom nasledujuce:

Vztah "priatelstvo" je od mojej Pani forma najvyssieho ohodnoteni jej ctitela,doverny vztah,ktory si uzkostlivo a velmi dobre strazi.Je to - ak ONA hovori - pripustenie cloveka blizsie ku telu a na to uz je treba cloveka velmi dobre spoznat.No takej vysady nie je kazdemu zelane ani sudene.

O priatelstvo mojej Pani je treba sa vzdy dobre, poctivo a uctivo zasluzit a to prinajmensim tym,ze ak jej obdivovatel a ctitel jej pridelite najvyssie bodove ohodnotenie,pridate kladne komentare k jej prezentaciam (fotky,clanky,prispevky) a aktivne (v kladnom slova zmysle) sa zapojite do jej skupiny ("Kastracie") formou ucasti na diskuziach v tejto skupine.

Az podla Vasho prejavu v pristupu k mojej Pani - ONA sama o svojej voli rozhodne.Ak vsak zklamete alebo ju podrazite,ste nemilosrdno a navzdy diskvalifikovany.

Zelam Vam jej menom vela uspechu a stastia

::072::z

V povereni a menom pani E.R. - jej osobna asistentka....... Lucia Guardi,Taliansko
Naposledy upravil Motylik 28.01.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 21.01.2011.
0 Hlasov
Avatar "Jidas" nam v nedochovanom textovom kontexte na jeho profile v ciasti "Komentare - prispevky",ktory bol nim zmazany priblizne v 19:10h dnesneho dna, na jeho uvod napísal tuto vetu:

"Co jiného ženské zajímá, jedině pořádný pták a koule" .......bla,bla bla.....

....musime povedať,ze tento Vas takmer historicky vyrok celkom najlepsie charakterizuje vase zmyslanie,konanie a konecne aj inteligenciu.Vas duchovny prejav prepisany do textu prosto neprekracuje svojho nositela.Naivne by bolo ocakavat cokolvek ine.

Ak sa tak pozerame,je jasne ze sme sa vo Vas hlboko pomylili.
Nic ubohejsieho,smesnejsieho a sebaodsuzujuceho sme uz dlho nikde necitali.To uz vsak nie je smiesne,to uz viac boli.

Ak pripustime ze Vase myslenie predstavuje naozaj myslenie prevaznej ceskej "silnejsej" poloviny obyvatelstva,pak sa necudujem,ze cim dal tym viac ceskych zien radsej hladaju stastie za hranicami Vaseho Czechostanu.


Sme presvedceni,ze nie je treba dalasich slov.Odrovnali ste sa sam - uboziak.Pokial zverejnime Vasu identifikaciu,co naozaj pre nas nie je az taky problem,budete muset chodit domov kanalmi,aby Vas ta "slabsia" polovina neubila na ulici.

A nasa dobra rada.......radsej ostante a chodte prudit na ceskej web stranke "Perverz"...predsa len ste tam viac pomedzi svojimi,pomedzi ktorych ak vidno - pri svojej inteligencii a vzdelani - velmi dobre zapadate.

Dufajme,ze sa podla toho zariadite a dobrovolne opustite tieto stranky skor,nez bude neskoro.

::063::

Lucia Guardi .... v zastupeni E.R.,Taliansko
Naposledy upravil Motylik 21.01.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 21.01.2011.
-1 Vote
Sprava od Lucia Guardi,asistentky Motylika v pokracujucej kauze "Inteligencne prejavy avatara "Jidas" - postrehy:

::037::

Povedala by som si,ze to bude trocha viacej rozmaznane,trocha viacej slohoveho cvicenia.......ved takto to nie je celkom spravna zabava.
Premyslajte avatar "Jidas"...takto pridete o Vasich vernych priaznivcov a nam pak zas nerobite az tak skvelu reklamu,aku by zme tak ocakavali a potrebovali.
Mozno Vam dat viacej casu,ste inak naozaj skryty talent....ak ste Vy zvyknuty hovorit,vsak este aj uvidime.

No ak se budete tak slaboducho prejavovat ako na ceskych web-strankach "PERVERZ" (www.perverz.cz),nie sme si az taky isty,ze sa dacoho naozaj humorneho a prinosneho docekame.

Ale zivot robi prekvapenia.....tak nechajme sa prekvapit,avatar "Jidas" ! Uprimne povedane,vo svojom avatari - zosobnenym fotografiou natrcaneho vtaka(kokota) z gulami - niet vidno prilisnej inteligencie a vysokoskolskej uz vobec nie.
No ak si predstavime a pripustime,ze by sa takto zavzdy mala prezentovat inteligencia v ceskych krajinach,bol by problem vyrieseny,lebo ludi by tych inteligentov pak nemohlo volit do vedenia zeme,lebo vopred by bolo jasne,o koho ide a ako myslia.
Ale ze sa povacsinu nechovaju podla Vasho vzoru,tak predsa len v nich ostava este ista uroven pudu spolocenskej sebazachovy,ktora ak vidno uz u Vas celkom chyba.
A mozno z toho mate svoj mindrak.

No v kazdom pripade nie je z Vami nuda a aspon tu okorenujete - sice iba Vasim svojskym umenim - inak nie vela zive stranky tochto servera.Verim ze administratori musi mat konecne radost nad nezvyklou aktivitou jedneho ceskeho pomatenca.

V ocakavani navalu veselych textov vasej naozaj perverznej duse

Lucia Guardi .... v zastupeni E.R.,Taliansko
Naposledy upravil Motylik 2.02.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 21.01.2011.
-2 Hlasov
Ku inteligentnym prejavom avatara "Jidas"

::067::

= Vulgus veritatis pessimus interpres,satis eloquentiae,sapientiae parum =
(Luza je najhorsim zjavovatelom pravdy,vela vyrecnosti,zamalo mudrosti)


Opravdu sa musim takmer valat od smiechu.....az mi slzy idu do oci.....

Neviem jestli ste si nespletli typ servera,ale nech je po Vasom.Nie je lepšie ponizenie skrabaka ako Vy,nez cez Vase svojske reakcie a polucie tu na svojom profile.

Musim povedat ze mnohi moji priatelia sa naozaj dobre zabavaju prejavmi Vasej zle utlmenej inteligencie.....

Len tak veselo dalej.....,bez Vas by tu asi bola nuda..... Vdaka Vam !
Napokon tu mame novu "humornu vlozku"

Pamatajte,nevieme sa vsetci dockat Vasej dalsej veselej reakcie,dajte si zalezat...,...lebo uz cakame ozajstne pobavenie


= Sine ira et studio - stultorum mater sempiter gravida =
(Bez hnevu a zaujatosti - matka hlupakov je stale tarchava )

::072::z

Vasa E.R.,Tolmezzo,Taliansko
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 7.01.2011.
-1 Vote
"jidas" wrote at 27 Decembra 2010

Komentář k příspěvku " KDO HLEDÁ NAJDE " ze dne 27 Decembra t.r. od bohyně E.R.

"Velmi mě zaujala cifra 10 000 euro za kastraci. Škoda, že tato částka není podrobněji vyčíslena. Takže není jasno, zda se jedná o leteckou dopravu těch tří až pěti účastnic rituálu včetně jejich pobytu a zábavy v latinské americe spojené s aktem kastrace samce. Nebo to je částka jen za provedení rituálu.
Převedu to na české koruny : Uvedená částka představuje 260 000 Kč. Když poletí zájemce do Thajvánu, tam mu to provede odborný lékař bez jakýchkoliv zbytečných dotazů za 150 US dolarů, t.j. 2700 Kč. Celá procedůra je hotová za 15 maximálně 20 minut. Doprava letecky z Berlína nebo Frankfurtu n/M za 30 000 Kč tam i zpět. Jediný problém znalost angličtiny. Takže zaplatit 260 000 Kč za poměrně jednoduchý zákrok je opravdu příliš.
Nepochybuji o tom, že za tuto částku by se u nás lékaři sami vnucovali.jidas"

===================================================

Kastrácie zaistovane v imane nasej Organizacie

Uvedenie na pravu mieru,alebo ak chcete - doplnenie informacii

Uz nie raz som hovorila tu na, ze som vymenovaná a poverená funkciou Vykonavatelky v mene a poslaniu nasej polonabozenskej,tajnej ,neoficialnej a neformalnej Organizacie pre specificku duchovnu pomoc potrebným.
Pisatel avatar "Jidas" vobec nepochopil a ani sa neponahlal chapat blizsie a skutocne aspekty mojej cinnosti v mene tejto Organizacie.

Ak kto nema dar prirodzenej inteligencie,tazko ocakavat adekvatnu a inteligentnu reakciu.Skor obratene....v danom pripade sa iba potvrdilo notoricky zname pravidlo,ze ak sa niekto snazi zakryt privela prejavu vlastnej inteligencie,povacsinu dojde ku presne obratenemu efektu - apak.Už aj skoda kazdej energie snazit sa cokolvek napravit,lebo aj tak kazdy dalsi pokus o volaake ospravedlnenie vyjde na nic, lebo......skoda dalsich slov.

Asinus manebis in saecula saeculorum !

Avatar "Jidas",neviem preco sa takto hrabete v mojej teme,ale Vasa neadekvatna reakcia vo veci samej,a absolutne nepochopenie zmyslu duchovneho obratenia samotneho adepta a v jeho zavere slavnostny akt zasvatenia v ritualnej ceremonii slavnostneho prijati daru definitivneho prechodu na druhy breh,jehoz sucastou je aj zaverecny akt kastracie - mi tu na Vy deklasujete iba na na volaaku reznicinu podomneho stylu,nieco na styl iba fyzickeho vykastrovania domacich zvierat, ktorym chcete zabranit v nekontrolovanom rozmnozovaniu.Ved Ja Vas nijako nepresvedcujem,aby ste vyuzili mojich sluzieb......napokon aj tak robim vyber Ja.

A ked Vas nikto a nic k nicomu nenuti......a Vy mate prave tie prave informacie,ktorymi ste sa mi tu prezentovali,mate tak vsetok kapital ktory mozte plno vyuzit.Preco si nezalozite vlastny "kastracny klub"? Mate predsa volne pole posobnosti.
Pak ziadny problem a hura ....ak chcete bezocivo vyrezat a iba fyzicky prist o Vas nadrzany miesok z gulami....hura na vec ! Ved par dolarov alebo rupii Vas naozaj nezabije !
Viete,zvlastne je,ked ze je to take lahke,ze ste do tych cias neprijeli z Indie zo slavnostnym vyrazom vo tvari a neprezentovali ste sa už ako ozajstny kastrat,ktory sa vie prezentovat a vie a ma zarucene rady a informacie,ako "na vec" !

Nasou Organizaciou v zasade vyberana nie mala istina vo vysi desat tisic Euro nie je vyberana v moj prospech,ci vo prospech niekoho z nasho Radu.
Prosto to je istina ,ziadana po Vyvolenom adepte vo chvili schvalenia a zasvatenia Organizaciou do jej Programu.Ak adept zlyha,nesie sam to riziko,ze o tuto istinu pride a v ziadnom pripade vratenie tejto istiny nie je zadnou mocou sveta vynutitelne.

To je prisne poistenie Organizacie prave pre tieto pripady,lebo ako uz som nie raz spomenula,cely program je financovany nasimi prostriedkami a z vrecok nasich sponzorujucich donatorov.
A predovsetkym....tato Organizacia ako tajna organizacia po pravnej stranke vobec neistneje.Uvedomte si v suvislosti z tymto faktom,ze v takom pripade ste celkom vydaty Vasej viere,nasej dovere a zavaznemu Programu,do ktoreho ste dobrovolne vstupili....a to podtrhujem!

Nezabudajte, od okamihu vstupenia do Programu zijete pod stalym a bedlivym dohledom nasich sluzieb,lebo o nasom cloveku neistneje a nesmie istniet nic,co by zme nevedeli ci nemali vediet.

Od momentu zasvatenia do Programu patrite telom aj dusou nasej Organizacii,a net moci a sily,ktora by nam zabranila - uprimne povedane - v comkolvek.

::063::

E.R.,Tolmezzo,IT
Naposledy upravil Motylik 18.01.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 7.01.2011.
-1 Vote
Dobry den, moji vazeny priatelia a obdivovatelia a vsetci Ty,ktori tak ako avatar "Johnyo" mi pisu vo style:

johnyo wrote...
"Neměla byste chuť napsat povídku o ne tak rychlé kastraci jako v poslední povídce? Otrok v CB docházející k madam na mučení a postupně připravován na darování?"

Dakujem pekne za ponuku,ale nemam az tolko volneho casu pre seba ani na pisanie poviedok,to urobim iba okrajovo a iba ak naozaj relaxujem,a to mi mozete verit - to nie je tak casto.

Ak uz som neraz pisala - mam vela roboty pri mojej profesii auditorky pri UK - hlavnej sekcie AK EU,pak sa musim starat o nase deti a napokon mam vela povinnosti voci mojej Organizacii a Matke Najvyssej,ktora ma zasvatila a v mojom zivote mi najviac pomohla,ked mi bolo najhorsie.

Ako som pisala,to ona ma uviedla do vysokej tajomnej spolocnosti a otvorila predo mnou svet,o akom sa mi ani nesnivalo.Lebo ona je tou,ktora me vedie mojou duchovnou Cestou a ku ktorej mam svate povinnosti,lebo som sa jej uplne odovzdala a vdaka ktorej dnes mozem robit a rozvijat to,co mi tak strasne znicilo moj zivot ....a naplnit tak svoj osud mstitelky na samcom plemeni.
Ano,za to mam tu vymozenost robit bezpecne a v komforte "kastracne umenie" a byt tak "Bohynou - Vykonavatelom" z najvyssimi pravami.
Tiez tak mozem cerpat nadstandartne vyhody vzdelavania,krytia a ochrany Organizaciou a pri tom sa pohybovat vo vysokej privilegovanej spoločnosti, vo ktorej som v sucasnosti uz velmi ziadanou a vazenou osobou.

Pochopte,ze moje surfovanie a moja pritomnost na tomto Webe je iba cast mojej nostalgie za minulostou,mojou rodnou zemou a jeho jazykom a tiez zdrojom istej zabavy od strany tunajsich mojich ctitelov a obdivovatelov.

A pamatajte - v tom co vzdy robim, som predovšetkym expertnym prektikom a ak volaco konkretne a odborne pisem,nie je to urcene pre oci nezasvatenych a laikov,lebo dobre viem k comu ma zavazuje moja prisaha ku Kodexe Organizacie.
Niesom tak hlupa,aby som si pod sebou vedela odrezat moj inak velmi pevny konar a moju zivotnu istotu.Uvedomte si,ze ak len naznakom pripustim prislusnost nasej Organizacia ku spolocnosti murarskych lozi - som presvedcena,ze uz viac nemusim hovorit.Inteligentny ludia si uz vedia domyslet ostavajuci retazu prepojenia takejto mocnej siete.A viac uz v nijakom pripade neprezradim.

::072::z

Vasa Bohyna E.R.,Tolmezzo,IT
Naposledy upravil Motylik 7.01.2011.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 30.12.2010.
-1 Vote
"Dies stultis quoque mederi solet"

Tak to Vas tak silno vzrusuje...taka predstava,podobna mojej poviedke "Dar nejvyšší" ???. Nemam rada predstavy,lebo su sucastou iba dusevnej onanie a nepatri k realite zivota.Milujem a vzdy robim iba jasnu,presnu a dobre planovanu akciu.
Ked robim kastracie,vzdy kastrujem za pritomnosti vybranej spolocnosti,lebo to mam velmi rada a pritomna vyberana spolocnost - ta si to vie riadne uzit a dobre,podotykam dobre ocenit.
Ak tak dobre pozeram,moje tema niektorych z Vas silno vzrusuje,ale nic viac a nic menej.Verim,ze vo skutocnosti by ste vobec nechceli byt vykastrovany,iba si zahravate s erotickymi predstavami,ktore kastracia u niektorych jedincov moze vyvolavat.

Bohuzial...v tom pripade tiez iba patrite k nim a na skutocnu "Cestu" by ste sa nikdy nevydali.

No nic,majte sa pekne a dobru noc...ubezpecujem Vas - spite kludne,takych ako Vy sa moja ruka nikdy nedotkne ....!

::072::z

Vasa Bohyna E.R.
Naposledy upravil Motylik 30.12.2010.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 27.12.2010.
0 Hlasov
Kto hlada,.........najde, kastracie-lacny samci...


....nie je to take lahke,naskor sa musi dojst k duchovnemu obrateniu,musite pevne vstupit na Cestu z ktorej niet navratu,musite byt pevne rozhodnuty a obrateny voci svojmu sexualnemu Demonu,ktory uz nad Vasim "JA" ztratil vsetku svoju moc a kontrolu.Musite dojst do stavu,kedy Demon a jeho siedlo - samcie genitalie - su faktickou fyzickou prekazkou pre vlastny zivot aj vsetke Vase konanie a kedy nejestvuje uz ziadne prepojenie Vaseho ducha a Jeho voli.
Lebo samotna kastracia uz je len akt zavrsenia vnutorneho vitazstva nad Jeho mocou,akt definitivneho vyhnania sexualneho Diabla z tela bez moznosti jeho navratu, akt fyzickeho znicenia jeho siedla....akt fyzickeho oslobodenia nie len ducha ale nakoniec aj tela.A to je odmena,odmena najvyssia...ale aj dar,dar ktory mozem ale aj nemusim poskytnut,dar o ktorom rozhdnem v ostatnych chvilach iba ja,...lebo je to moje najvyssia milost,co odvisi iba od mojho rozhodnutia a konecnej voli Matky Najvyssej nasej Organizacie.
Pamatajte,vyber a obratenie adepta trva velmi dlho,preveranie duchovnej Cesty niekolko rokov.Len datafikacia,jej overovanie,a niekolkonasobna verifikacia v cakacej lehote konkretnej osoby je velmi dlhy proces,ktory v okamihu zistenia zatajenych a nepravdivych informacii je nekompromisne uzatvoreny,bez moznosti vratenia vlozenej financnej istiny.

Upozornujem Vas ze nie sme charita ani dobrocinny spolok.Obrateny zaujemca ako vybrany adept musi ratat z tym,ze za vsetko sa u nas plati a nic,podotykam nic nie je zadarmo.Pretoze su kastrace zasadne robene v istych latinsko-americkych lokalitach,je treba ratat s financnou istinou okolo 10 tisic euro.

S zelanim pekneho Noveho Roku 2011.......Vasa Bohyna
::072::z
Motylik
Naposledy upravil Motylik 31.12.2010.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 21.12.2010.
0 Hlasov
Vazeny moji priatelia,stale iba cakam na toho odvazneho a ochotneho,ktory seriozne a bez zbytocnych a hlupych emocii rozvine diskuziu v mojej skupine na tema kastracia.Alebo ste tak neschopny,alebo sa jej natolko bojite.Nie je sa predsa coho bat,ved Vy budete diskutovat pomedzi Vami a Ja iba vstupim,ak sa ma budete na nieco pytat,ci ak bude potrebna a nutna korekcia v pripade neslusneho zhovarania sa. Tak kedy zecnete....samcekovia moji ? Priestor je Vas !

Vasa Bohyna E.R.
::072::z
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 11.03.2010.
2 Hlasov
UnhappyJeden duševný mrzák ...avatar "nevychovany" ...napísal k teme kastrácia toto:

"Ano. Kazdy sa moze pozerat na to co chce. A to co je tu , na to sa nechcem pozerat. Preto sa sem pozeram stale menej a menej. A niesom jediny. Pokracujte v prasacinach daleko za hranicami zdraveho rozumu. Nech ziju kastracie."

==================================================
Odpovedám následovne:

Grin "Omnia sponte fluant, absit violentia rebus"

Tak sa na to, na čo nechcete, nepozerajte! Tu volbu mate ! Televizia,film,tisk,internet,reklama....prosto všetké sdelovacie prostriedky obecne su plne nasilia,vražd,perverzit,nechutnosti,zvratenosti,plne ponižovania a nadradenosti,naviac plne deklasifikacie ženy iba na sexualny symbol.
Mna sa tiež hnusia tieto veci a musim uprostred nich žit (!!!)....a čo ?...som boh ?....ovplyvním to ? ...mám takú moc ? Nie,nie, nie....a znova a este raz nie !!!!!!
Ak sa nam čosi pači ci nie, zijeme v ludskej spoločnosti a čo človek a skupina...to volajaky prejav.
Chceli ste a vykričali ste si demokraciu, chceli ste to všetko z toho zlatého Západu.....tak to máte a zo všetkym! Ako Vám hovorili Vaši politici...daň demokracii je jej odvrátená temna tvar a musite ju prijat,lebo inač neistneje.
Možete si tým Vaším nariekaním iba huknut do gatí, aj tak to vyjde iba Vašimi nohavicami. Nič a nikto Vas osobne k ničomu nenuti...zvyknite si na to,ze veci okolo nas neodvisia od vlastnej vole....ak by tak nebolo,zme tam, kde už to velarazy za intolerancie vždy bolo.
Zmente myšlenie a nechajte každeho žit po svojom, istotne pak aj Vy dojdete svojmu pokoju.
Naposledy upravil Motylik 12.03.2010.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 2.03.2010.
-1 Vote
Unhappy Napisal mi teraz jeden z clenov klubu - pseudonym"notgood" - toto:


"Promin, ale jedine co citim, je zhnuseni.
Stala se ti hrozna vec. Mam velkou fantazii, ale nejsem schopny ani okrajove vnimat to................. nebo jako jsi svym zpusobem ted ty. Nevim, jak tohle zakoncit. Asi..opatruj se."

Tongue Dobre,napisali ste a ja Vam odpoviem nasledujuce:

To zasadne a podstatne...nic ste nepochopili !!! Evilgrin

Po 1) ...som svojpravna osoba a dobre viem co robim,kde to robim a co si kde mozem dovolit

Po 2)...asi ste spatne citali a vobec nic ste nepochopili...nikoho k nicomu nenutim a nasilie uz vobec nie....moja cesta je zalozena iba na dobrovolnosti a na vyssej duchovnej ceste toho.ktory sa rozhodol a zmieril.Vedome kraca do svojej novej dimenzie a celou svojou bytostou uz len ocakava ten moment oslobodenia...z tohto pohladu som pre tychto muzov bohynou a anjelom....to asi nikdy nepochopite,ale nepotrebujem to od Vas.

Po 3)...ak urobim to co urobim...ano,cujem velke zadostiucinenie.Ale nebojte sa,i ked sa pri tom akte nachadzame oba v excitovanom stave (i ked v protipoli)....vysledok je vzdy ku vzajemnej spokojnosti.Odo mna vzdy odchaza iny clovek,ina bytost....presne takou aka chcela byt a po com bytostne tuzila.Nezabudajte...ale vy to asi neprijmete...oni naozaj po tom tuzili a na svoju cestu sa dobre ( po vacsinu roky ) dobre duchovne pripravili.

Po 4)...nikto kto na sebe viacej rokov nepracoval a nevydal sa Osudovou cestou....nikto taki sa ku mne nikdy nedostane.Pokial odovzdanie sa Osudu nie je absolutne a fatalne,net sa o com vybavovat.Ten,kto ma naozaj potrebuje a je na Ceste,tomu viem pomoct.Ako som pisala... cosi take sa rodi a zraje v cloveku-samcovi dlha leta a nepride to zrazu.

Po 5) ....z bezpecnostnych dovodou robim take seancie s konecnym zasvetenim iba mimo hranice Europy....najradsej v statoch latinskej ameriky,lebo opatrnosti a ochrany svojej osoby dbam zasadne na prvom mieste.Poznam dobre zakony ve vela krajinach sveta.Tu by som do niecoho takeho nikdy nesla.....ako som pisala,niesom zvedava pozerat sa na svet cez mreze.

Po 6)....ano, mate pravdu iba v tom ze ide vzdy o konkretnych ludi a o konkretne osudy(pan A,pan C).Ano,spotkame sa iba raz v zivote,je to osudove ale ziadane stretnutie.Vzdy pisem a hovorim...prvy a ostatny raz v zivote...som ruka osudu, vykonavatelka, bohyna.Len cez moje ruky prejdes na druhu stranu...a vyvoleny to vedia velmi dobre.Pre mna vsak ide vzdy iba o obratenie samca,ktory vie,ze samcia rol bola vlastne aktom pomsty osudu na jeho telesnej schranke.

Ale co Vam budem hovorit, aj tak mi nebudete chcet uverit,ze existuju taki,ktory prosto nenavidia svojho samca a takmer na kolenach ma prosia,aby som ho ich zbavila.
Nie je to take lahke.......

A na zaver,neodsuzujte a nedomyslajte nieco, o com nemate ani tusenia.Zmierte sa s tym,ze aj kastracie i ked okrajovo,patri do sveta ludi a bola,je a bude pritomna vo vsetkych kulturach.Bohuzial, vacsinovy dav samcov nechce a nevie pochopit,ze vlastne kastrat je oslobodena ludska bytost s plne otvorenym duchovnym svetom,schopny vidiet svet aj z pohladu tej vacsej a silnesej poloviny ludstva - zien, lebo samec ovladany iba svojimi semennikami cez otraveny organismus testosteronom a adrenalinom nikdy nie je schopny ho realne vnimat.Najdolezitejsi pocit ktory vsak kazdy kastrat ma,to je ten pocit slobody....asi nieco podobne,ako zbavenie sa zavislosti na narkotikach...

Uvedomte si jednu zasadnu vec,vase samcie semenno-ploditelske shopnosti (samca) prisne prakticky vyuzije kazda zena za cely svoj zivot iba niekolko minut...z tohoto cisto biologickeho pohladu nieste viacej ako samec potrebny.Ak toto ludska bytost zakliata v tele samca pochopi a uvedomi si, co ho vlastne ovlada,zpozna ze neostava nic ine, ako oslobodenie zo zavislosti.A to uz je iba krok k obrateni a k Osudovej ceste.Nie kazdy ma vsak tu odvahu a tu silu.....ty ktori najdu,maju moj obdiv a pomoc.

Zelam pekny,nikym a nicim neruseny den

E.R. Motylik
Naposledy upravil Motylik 3.03.2010.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 30.01.2010.
-1 Vote
Napísal mi tu na jeden z clenov nasho klubu ku mojmu zivotnemu pribehu toto:

Je mi ĺúto čo sa Vám stalo, ste však silná osobnosť a zvládli ste to vynikajúco no napriek tomu čo sa Vám stalo si myslím že je nesprávne že nenávidite celé mužské plemeno, budem sa opakovať no znovu poviem že každý jedinec je iný, mali by ste si vypočuť každú dušu a až tak ju odsúdiť. Nechcem tu obraňovať mužov, pretože v spoločnosti sa vždy nájdu aj takí, ktorí si ani nezaslúžia žiť.

Preto ma zaujímaju odpovede na tieto otázky:

1.Dokážete potom všetkom milovať muža?
2.Ste presvedčená o tom, že vrchol duchovnej cesty končí u muža kastráciou?
3.Myslíte si že aktom pomsty si splatíte krutosť ktorá bola na Vás vykonaná?
4.Veríte tomu, že jediný spôsob víťazstva nad démonom je jeho vytrhnutie z tela?

Budem rád ak mi odpoviete, budem vďačný...
============================================================ ====
Lebo to boli pre mna velmi inspirujuce otazky,zverejnenim svojich odpovedi odpovedam vam vsetkym,ktory by sa ma tak isto chceli takto spytat:

Odpoviem Vam presne na vaše otazky :

ad 1) absolutne NIE,lebo pocitujem hlboky fyzicky odpor
ad 2) nie....tam je iba novy zaciatok
ad 3) je to moje ale iba ciastocne zadostucinenie
ad 4) hej...,to uz vedeli vo vsetkých starých kulturach a civlizáciach...a vedeli to velmi dobre,....v skutocnosti niet inej cesty !

Moje odpovede budu pre Vas mozno desivo-fatalne,ale su moje...ale nebudem hovorit niečo ,za com si nestojim..... ina nebudem !!!

SurprisedE.R.
Naposledy upravil Motylik 15.03.2010.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 13.01.2010.
0 Hlasov
SurprisedTym co nevedia pochopit duchovnou cestu.......

Smile...i ked nenavidite a preklinate svojho samca "diabla v sebe" ak hovorite,i ked chvilami zapchavate ventil a prejavy Vasho Demona...i tak ste pod jeho mocou a nadvladou a napokon nad Vami vzdy zvitazi.Ked Vas ON ovladne a exploduje-vybije cez Vas svoju moc,už po chvilke......ked Vas organismus odplavi jeho zakerna narkotika - chemicke telesne jedy v podobe testosteronu, adrenalinu a endofirnou - latok ohlupujucich Vas mozog a mysel.....zrazu ste na zemi,pokoreny a ponizeny pred NIM. Sami v ten raz chapete,ze ste podlahli a dostavuje sa silny pocit viny.To uz v tejto fazi nema zmysel,lebo uz je aj tak po vsetkom.
Nemate pevnou volu a neviete tieto stavy ovladnut svojou dusou vo fazi JEHO prebudenia sa a v okamihe JEHO najsilnejseho posobenia.Pokial toto neovladnete sami zo seba,nieste na "osudovej ceste",lebo neviete byt duchom silnejsi ak ON.A vlastne ani nechcete,lebo cim viacej ho nenavidite,tym tuzobneje a s vacssou nedockavostou ocakavate JEHO novy navrat.Ak HO neporazite najskor silou a volou ducha,ani kastracia by Vam nepomohla,lebo nieste vnutorno zmiereny .....a to,ze by ste zrazu ostali bez svojho vladcu a deklasovany a vyradeny zo svojej samcej svorky,to byste psychicky neuniesli a obratili byste svoju nezmierenu zlu mysel proti vsetkym okolo Vas a pravdepodobne byste skoncili daakym zlocinom ci samovrazdou.Bohuzial,patrite k Tym,ktorej vacsine net pomoci,lebo nemozete bez JEHO pritomnosti v sebe zit ani existovat.Pokial nepojdete duchovnou cestou...a to je beh na dlhy cas vyzadujuci pevnou volu ,silny motiv a hlboke presvedcenie ....ostanete navzdy otrokom svojho Demona po zvysok Vasho biologickeho sexualne-aktivneho zivota.Tongue
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 5.01.2010.
-2 Hlasov
Pre chronickych pisalkov a dusevne nevyrovnanych honicov:

Happy Nevyzadujem a neziadam ziadnych sluzieb ani zboznovania.
Happy Otroctvo neznášam a nepraktikujem ho v žiadnej podobe !!!
Surprised U mna ide z 90 % o duchovnu cestu zo zaverecnym a nezvratnym odovzdanim sa mi - obetou - vo fazi vaseho duchovneho vitazstva nad vlastnym sexualnym Demonom,nad vlastnym samcom - ktoreho sa dobrovolne rozhodnete definitivne odstranit ako prekazku na Vasej ceste.....
Grin ....a toto je urcene vyhradne pre duchovno, mentalne a inteligencne velmi vyspele jedince samcieho plemena,ktori su vnutorne vyrovnany a zmiereny zo svojou novou cestou....Smile
Naposledy upravil Motylek 11.02.2010.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 30.12.2009.
1 Vote
TongueMoja odpoved pre vsetkych,ktori honia iba svoju fantaziu

.....dobre,.....beriem co pisete a v zasade mate pravdu...tak pristupuju ku BDSM vsetci, co sa chcu iba hrat a su iba za take nieco,ako priblizit sa ku doteku Medusy.....zacut ale neucitit !
Ale ja mam radsej tvrde napokon brutalne SM....najvecsie vzrusenie a zazitok nie je zo hry......hrat ma nebavi...ale z tvrdej reality osudoveho naplnenia zvratenych tuzob.No v každom pripade ide o fatalnu a nezvratnu zalezitost a ak mi kto poskytne seba k mojej sebarealizacii....nesie si nasledky svojho rozhodnutia do konca zivota.Je to iba jeho rozhodnutie....ak kto mi prinasa v pokore svoju obet dobre vie,ze nezmluvam a beriem bez zbytku vsetko....jeho odovzdanie a cesta jeho utrpenia su neodvolatelne,ako ukrizovanie nasho Pana.
Ano mate pravdu ze aj taki sa najdu...a naozaj, vela ich nie je.Pretoze som aka som, nemozem k sebe pripustit dakoho....spotkanie zo mnou je ako priblzit sa ku cernej vdove....je to iba na jeden,prvy a tak isto i ostatny raz.Vo svojom vybere som velmi opatrna a moja bezpecnost aj anonymita je na prvom mieste....nepotrebujem,aby mi pod mojmi rukami presly stovky samcov,a tiez nestojim o to,skoncit za murmi kriminalu. A verte,prave ochrana vlastnej osoby a moja bezpecnost je to najdolezitejsie pri mojej vzacnej,ale o to sladsej realizacii.
Inak - velmi milujem svet zvratenej sexualnej fantzie temneho sveta S-M,ale v jeho najtemnejsich obrazoch najviac,V tych chvilach sa vo mna prebudza Diabol a uvolnuju sa zo mna sily zla,ktore vase plemeno do mna zaselo a k Vasmu prekvapeni,pevne sa vo mne uhniezdilo a stalo sa nerozlucnym spolocnikom mojej excitovanej duse.
Pisala som...som stejna,ale predsa ina...taka ina,ale to uz je o volacom inom.....to je temna stranka mojej osobnosti,obraz duse z tej temnej druhej strany.Zelam pokojny Novy rok.....
Motylik
Naposledy upravil Motylek 13.01.2010.
Motylik